Pomoc

Organizując sklep norminet.pl mieliśmy przede wszystkim na uwadze aby dokonywanie w nim zakupów było sprawne i nieskomplikowane.
Jest to więc proces prosty i możliwy do opisania w kilku krokach:

  1. NAPEŁNIANIE KOSZYKA
    Wybierz produkt, który chcesz kupić i dodaj go do koszyka. Twoje działanie zostanie potwierdzone pojawiającym się komunikatem:
    „ towar został dodany do koszyka” Jeżeli masz w planach dalsze zakupy, wybieraj następne produkty i dodawaj je do koszyka.
    Ilość towarów znajdujących się w koszyku wyświetla się na bieżąco przy jego ikonie w prawym górnym narożniku strony.

Jeżeli już dokonałeś wyboru produktów, dodałeś je do koszyka i chcesz przejść do złożenia zamówienia, kliknij ikonę koszyka koszykw prawym górnym rogu strony.

To spowoduje, że otworzy się przed Tobą:

ZAWARTOŚĆ KOSZYKA

  1. MODYFIKACJA KOSZYKA
    Po sprawdzeniu co się w koszyku aktualnie znajduje, możesz podjąć decyzję o kontynuowaniu zakupów, klikając umieszczony u dołu strony, w lewej jej części przycisk <<Kontynuuj zakupy. Możesz też przeglądając zawartość koszyka usuwać niechciane pozycje klikając na umieszczone po lewej ich stronie Usuń lub możesz zmienić ilość zamówionych produktów wpisując w okienko umieszczone po prawej stronie każdej pozycji właściwą liczbę. Poprawka ilościowa wiąże się z potrzebą użycia przycisku Przelicz zamówienie. Klikając na produkt możesz ponownie przejrzeć informacje o nim.
  2. KOD RABATOWY
    Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wpisać w okienko, które znajduje się pod wyświetlaną zawartością Twojego koszyka i kliknij przycisk Oblicz rabat.
  3. SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚĆI
    Jeżeli chcesz kontynuować składanie zamówienia przejdź do znajdującego się w dolnej części strony panelu Sposób dostawy i płatnośći. Tam będziesz mógł wybrać sposób dostawy w powiązaniu z formą zapłaty. Jeśli towar chcesz zakupić w systemie ratalnym. Na stronie interesującego Ciebie produktu, którego cena jest większa niż 100 zł użyj przycisku Oblicz eraty. Klikając przycisk
    Oblicz eraty który znajduje się obok zdjęcia produktu po jego prawej stronie spowoduje to otwarcie nowego okna przeglądarki. W nowym oknie będziesz mógł za pomocą suwaków przeprowadzić symulację wysokości miesięcznych rat oraz zadecydować ile miesięcy będziesz płacić raty. Przy wyborze formy zapłaty Raty Santander postępuj zgodnie z instrukcją jak kupić na raty?

Jeżeli tak przygotowane zmówienie jesteś już gotów złożyć, kliknij znajdujący się u dołu strony zielony przycisk Dalej.

To sprawi, że przeniesiony zostaniesz na stronę:

TWOJE DANE

  1. LOGOWANIE DO KONTA ORAZ MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA KONTA
    Jeżeli masz już założone konto w naszym sklepie wpisz login i hasło i klikając przycisk Zaloguj przejdź do następnych czynności. Na tym etapie składania zamówienia możesz również utworzyć konto korzystając z odnośnika do strony ZAREJESTRUJ SIĘ. W tym celu możesz użyć link Nie mam jeszcze konta – chcę się zarejestrować, który umieszczony jest w obszarze strony „Stały klient” obok niebieskiego przycisku Zaloguj. Jeżeli się zalogujesz na swoje konto lub dokonasz rejestracji wraz z akceptacją konta nastąpi automatyczne przejście na stronę Podsumowanie.
  2. ZAKUPY BEZ LOGOWANIA
    Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij link Zakupy bez logowania co otworzy panel, w który będziesz mógł wpisać swoje dane. Po wypełnieniu strefy "TWOJE DANE" jeżeli chesz przejść do następnego etapu zamówienia kliknij na przycisk Podsumowanie. Również tutaj, zaznaczając checkbox Chcę się zarejestrować, możesz wybrać opcję rejestracji, zakładając konto w sklepie i korzystać przy następnych zakupach z rabatów i innych udogodnień.

PODSUMOWANIE

  1. PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
    Na stronie podsumowanie możesz ostatecznie sprawdzić, czy wszystko w Twoim zamówieniu jest poprawne i zgodne z Twoją wolą.
    Jeżeli jesteś zdecydowany na sfinalizowanie zakupu dokonaj akceptacji warunków zakupu poprzez odhaczenie checkboxów i kliknij zielony przycisk Zamawiam i płacę.
    Po chwili zobaczysz komunikat o przyjęciu zamówienia do realizacji.
  2. PRZEDPŁATA ZA TOWAR
    Jeżeli wybrałeś przedpłatę to na stronie pojawią się dane do wykonania przelewu bankowego, natomiast w przypadku wyboru „płatności online” na stronie kończącej zamówienie oprócz informacji o przyjęciu zamówienia pokaże się przycisk Zapłać umożliwiający opłacenie zamówienia. Używając serwisu „Przelewy24” dokonasz wpłaty. Przechodzimy na stronę serwisu po kliknięciu przycisku Zapłać, zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy24, która umożliwi wybór strony Twojego banku albo płatność kartą.

Twoje zamówienie, w postaci przygotowanej paczki, przekazujemy wybranej przez Ciebie firmie przewozowej. Jednocześnie wysyłamy do Ciebie maila informującego o nadaniu przesyłki, podając nr listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki. Znajdziesz też w tym mailu informację jak skorzystać z przesłanego linka i jak sprawdzić status przesyłki.

W przypadku jakichkolwiek problemów ze śledzeniem Twojej przesyłki skontaktuj się z nami niezwłocznie korzystając z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas na darmową infolinię 800 802 802.

Niektórzy producenci oferują przedłużenie gwarancji – szczególnie jeśli chodzi o elektronarzędzia. Wśród takich firm znajdują się Makita, Einhell oraz profesjonalna marka Festool. Poniżej po kolei opisaliśmy kroki jakie należy wykonać by przedłużyć gwarancję nawet do 3 lat.

EINHELL

Firma Einhell standardowo zapewnia 24 miesięczną gwarancję konsumencką oraz 12 miesięczną gwarancję dla firm.
Produktom serii Red (TR) i Expert (TE) możemy przedłużyć okres gwarancji konsumenckiej o 12 miesięcy.

Jak przedłużyć gwarancję dla produktów Einhell serii Red oraz Expert?

W tym celu należy:

  1. Odwiedzić stronę http://serwis.einhell.pl/index.php?m=spr_gwarancji
  2. Zgodnie z wskazówkami na stronie podać numer artykułu – pomocą służy zdjęcia zamieszczone na tej stronie.
  3. Wybieramy nasz dokument zapłaty z listy możliwych i klikamy przycisk wyślij.
  4. Przekierowanie nastąpi na stronę gdzie będzie można wybrać z listy nasze urządzenie.
  5. Przy wybranym urządzeniu należy kliknąć „przedłuż gwarancję”, następnie wypełnić formularz podając dane właściciela narzędzie, należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zakończyć wypełnianie formularza przy pomocy przycisku „wyślij”.
  6. Gwarancja zostaje przedłużona w momencie gdy otrzymamy maila potwierdzającego od firmy Einhell.

Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna oraz potwierdzenie przedłużenia gwarancji.

FESTOOL

Podstawowa gwarancja urządzeń elektrycznych i pneumatycznych Festool to 12 miesięcy dla firm i 24 miesiące dla użytkowników prywatnych. Ta gwarancję można przedłużyć do 36 miesięcy poprzez rejestrację urządzenia na stronie www.festool.pl w ciągu 30 dni od daty zakupu. Rejestracji można dokonać samodzielnie lub za pośrednictwem dystrybutora.

Kroki, które należy podjąć, aby samodzielnie przedłużyć gwarancję:

  1. Na stronie https://www.festool.pl/Serwis/all-inclusive/Pages/Register.aspx wybieramy jedną z dwóch opcji: rejestrację z pominięciem konta myFestool lub rejestrację za pomocą konta myFestool. Opisana przez nas została opcja z pominięciem konta myFestool.
  2. Należy podać dane urządzenia (mała ściąga na zdjęciu) oraz dane dystrybutora. Akceptacja warunków serwisowania Festool jest konieczna do dalszych kroków.
  3. Na następnej stronie należy podać dane właściciela urządzenia – konieczne są pola z *. Należy zaakceptować checkbox dotyczący danych osobowych.
  4. Następny krok jest sprawdzeniem poprawności podanych wcześniej danych – na tym etapie możemy jeszcze je zmienić, jeśli wynikną jakieś nieprawidłowości. Jeśli jednak wszystko się zgadza należy kliknąć „zgłoś urządzenie”.
  5. Po zgłoszeniu urządzenia zostajemy przekierowani na stronę potwierdzającą z informacją o wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem przedłużenia gwarancji all-inclusive w wersji elektronicznej pliku pdf, którą możemy wydrukować. Dodatkowo można wybrać opcję pisemnego potwierdzenia gwarancji przez firmę TTS AG&Co., która zostanie wysłana z Niemiec tradycyjną pocztą. Strona zachęca do założenia przy okazji konta myFestool – można tego dokonać po kliknięciu „zarejestruj się teraz”.

Warunkiem koniecznym, a tym samym podstawą gwarancji jest dowód zakupu oraz potwierdzenie rejestracji urządzenia.

MAKITA

Standardowa gwarancja na produkty marki MAKITA obowiązuje na okres:

  • 12 miesięcy przy sprzedaży do użytku zawodowego od daty zakupu.
  • 24 miesiące przy zakupie do zastosowania konsumenckiego od daty zakupu.

Podstawą gwarancji jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna.

Elektronarzędzia i narzędzia spalinowe firmy Makita podlegające gwarancji na okres 24 miesięcy dla użytkowników prywatnych i 12 miesięcy dla firm można objąć rozszerzoną gwarancją na okres 36 miesięcy.

Aby skorzystać z przedłużenia gwarancji wystarczy dokonać rejestracji urządzenia na stronie producenta:

  • założyć konto użytkownika w ciągu 30 dni od daty zakupu urządzenia na stronie www.rejestracja.makita.pl (konto zakładamy jednorazowo)
  • lub zarejestrować urządzenie na istniejącym już koncie użytkownika po wcześniejszym zalogowaniu się na stroniewww.rejestracja.makita.pl.

Udana rejestracja zakupionego urządzenia następuje gdy użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający rozszerzenie gwarancji. Certyfikat jest powiązany z urządzeniem.

Uwaga! W przypadku akumulatorów na wyposażeniu i sprzedawanych wraz z narzędziem akumulatorowym rejestrujemy w odpowiednim okienku trzyletniej gwarancji urządzenia. Przedłużenie gwarancji na akumulator następuje na 24 miesiące.

Narzędzia spalinowe

Warunkiem przedłużonej gwarancji na narzędzia spalinowe są udokumentowane na karcie gwarancyjnej odpłatne przeglądy techniczne w autoryzowanych punktach serwisowych zgodne z harmonogramem:

  1. Pierwszy przegląd – podczas kupowania – jest to uruchomienie urządzenia, sprawdzenie kompletności wyposażenia, poinstruowanie o warunkach użytkowania oraz dokonanie potrzebnych regulacji w obecności kupującego.
  2. Drugi to przegląd techniczny po roku użytkowania, jednak nie później niż 14 miesięcy od daty zakupu.
  3. Kolejny przegląd techniczny po drugim roku użytkowania, nie później niż 26 miesięcy
  4. od daty zakupu.

Adresy punktów serwisowych znajdują się na stronie http://www.makita.pl/serwis-9.html.
Podstawą przedłużonej gwarancji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna oraz certyfikat przedłużonej gwarancji.

Produkty które nie są objęte przedłużoną gwarancją Makita:

  • silniki spalinowe BRIGS & STRATTON
  • narzędzia pneumatyczne
  • akumulatorowe narzędzia przemysłowe

WAŻNE: Przedłużona gwarancja dotyczy urządzeń i akumulatorów zakupionych od 9.11.2015r.

.

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem naszego towaru na raty, to możesz to zrobić korzystając ze zintegrowanego programu 
Santander Consumer Bank. Poniższy link przeniesie Cię na stronę, gdzie znajdziesz zawsze aktualną informację na ten temat. 
Minimalna wartość zakupu na raty to 100 zł.