Bezpieczeństwo

Dokładamy wszelkich starań, abyś dokonując zakupów w naszym sklepie czuł się bezpiecznie. Dlatego podejmujemy działania w różnych dziedzinach, których nadrzędnym celem jest utrzymanie na wysokim poziomie bezpieczeństwa zakupów w naszym sklepie.

Dbamy, aby Twoje poufne dane udostępniane nam w trakcie zakupów, przekazywane i przechowywane były w sposób gwarantujący bezpieczeństwo. Baza danych, której administratorem jest Delta Czartoszewski i Czarnek sp. z o.o., a w której przechowywane będą informacje podane przez Ciebie jest zgłoszona i zarejestrowana w GIODO. Zabezpieczenia naszego serwera oraz organizacja obsługi bazy danych spełniają wymogi bezpieczeństwa stawiane przez GIODO i stanowią gwarancję pełnej ochrony Twoich danych. Do Twojego kontaktu ze stroną sklepu Norminet.pl używany jest protokół SSL szyfrujący przesyłane dane, dzięki czemu są one w pełni bezpieczne.

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie to wyroby wysokiej jakości, znanych producentów i dobrych marek. Są to towary fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach i legalnie wprowadzane do obrotu na rynek polski. Wyczerpujące opisy zamieszczone na stronach naszego sklepu dają pełną informację na temat oferowanych produktów. W przypadku wątpliwości nasi handlowcy zawsze są do Twojej dyspozycji w dni powszednie od godz. 8.00 do 17.00 pod nr bezpłatnej infolinii 800 802 802.

Nasz system wysyłki jest tak zorganizowany aby zapewnić 100% gwarancji bezpiecznej dostawy. Produkty zamówione przez Ciebie zostaną bezpiecznie zapakowane w odpowiednie kartonowe opakowania i oklejone taśmą firmową Norminet.pl. Taśma ta stanowi plombę i gwarancję, że Twoja przesyłka po wyjściu z naszego magazynu nie była przez nikogo otwierana.

Bezpieczeństwo ostatniego etapu dostarczania przesyłki w dużej mierze zależy od Twojego postępowania podczas jej odbierania . Aby bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę zachowaj następującą procedurę:

  1. przed potwierdzeniem odbioru przesyłki sprawdź czy nie jest naruszona taśma firmowa Norminet.pl stanowiąca plombę-zabezpieczenie przed niepożądanym otwieraniem Twojej paczki. Sprawdź również czy zewnętrzne opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek naruszeń firmowej taśmy klejącej lub opakowania odmów odebrania przesyłki. Odebranie takiej paczki może spowodować późniejsze kłopoty z uznaniem reklamacji.
  2. skontaktuj się jak najszybciej z nami abyśmy mogli podjąć natychmiast odpowiednie kroki. Po potwierdzeniu przez firmę dostarczającą faktycznego uszkodzenia przesyłki wyślemy nowe produkty lub zwrócimy Twoją wpłatę za zakupione towary.