Bezpieczeństwo

Dokładamy wszelkich starań, abyś dokonując zakupów w naszym sklepie czuł się bezpiecznie. Dlatego podejmujemy działania w różnych dziedzinach, których nadrzędnym celem jest utrzymanie na wysokim poziomie bezpieczeństwa zakupów w naszym sklepie.

Dbamy, aby Twoje poufne dane udostępniane nam w trakcie zakupów, przekazywane i przechowywane były w sposób gwarantujący bezpieczeństwo. Baza danych, której administratorem jest Delta Czartoszewski i Czarnek sp. z o.o., a w której przechowywane będą informacje podane przez Ciebie jest zgłoszona i zarejestrowana w GIODO. Zabezpieczenia naszego serwera oraz organizacja obsługi bazy danych spełniają wymogi bezpieczeństwa stawiane przez GIODO i stanowią gwarancję pełnej ochrony Twoich danych. Do Twojego kontaktu ze stroną sklepu Norminet.pl używany jest protokół SSL szyfrujący przesyłane dane, dzięki czemu są one w pełni bezpieczne.

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie to wyroby wysokiej jakości, znanych producentów i dobrych marek. Są to towary fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach i legalnie wprowadzane do obrotu na rynek polski. Wyczerpujące opisy zamieszczone na stronach naszego sklepu dają pełną informację na temat oferowanych produktów. W przypadku wątpliwości nasi handlowcy zawsze są do Twojej dyspozycji w dni powszednie od godz. 8.00 do 17.00 pod nr bezpłatnej infolinii 800 802 802.

Nasz system wysyłki jest tak zorganizowany aby zapewnić 100% gwarancji bezpiecznej dostawy. Produkty zamówione przez Ciebie zostaną bezpiecznie zapakowane w odpowiednie kartonowe opakowania i oklejone taśmą firmową Norminet.pl. Taśma ta stanowi plombę i gwarancję, że Twoja przesyłka po wyjściu z naszego magazynu nie była przez nikogo otwierana.

Bezpieczeństwo ostatniego etapu dostarczania przesyłki w dużej mierze zależy od Twojego postępowania podczas jej odbierania . Aby bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę zachowaj następującą procedurę:

  1. przed potwierdzeniem odbioru przesyłki sprawdź czy nie jest naruszona taśma firmowa Norminet.pl stanowiąca plombę-zabezpieczenie przed niepożądanym otwieraniem Twojej paczki. Sprawdź również czy zewnętrzne opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek naruszeń firmowej taśmy klejącej lub opakowania odmów odebrania przesyłki. Odebranie takiej paczki może spowodować późniejsze kłopoty z uznaniem reklamacji.
  2. skontaktuj się jak najszybciej z nami abyśmy mogli podjąć natychmiast odpowiednie kroki. Po potwierdzeniu przez firmę dostarczającą faktycznego uszkodzenia przesyłki wyślemy nowe produkty lub zwrócimy Twoją wpłatę za zakupione towary.

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Regulamin